Saturday, October 28, 2006

Zo, die blog is gelanceerd en de reacties zijn positief. Enigste waar ik mee zit is dat ik me wat inhou qua taalgebruik: dialect en dergelijke. Uiteraard zijn het juist deze dingen die het zaakje kruiden dus als ik dat nalaat wordt het misschien wat vlak?
Wat vindt het publiek hiervan: de ongekuiste versie of toch maar liever beschaafd?

En weer een prachtige mooie dag vandaag, blauw zwerk en temperatuur rond het vriespunt. Vandaag vroeg opgestaan en wat Tai Chi gedaan in de living, klassiek muziekske erbij. Awel, ik kan iedereen dat aanraden. Het is duidelijk een weldaad voor het lichaam en de geest, ideaal om de dag mee te beginnen. Kopje groene thee en ontbijt. Daarna de stad in en wat gaan shoppen. Zo vroeg op een zaterdag, iedereen ligt nog in z'n luie nest en ik heb de hele zaak voor mij alleen. Paar David Bowie-platen gekocht: Ziggy Stardust en Scary Monsters. En Thin Lizzy Live and Dangerous en Danko Jones: Canadese snoeiharde metal. - 'k zie der direct al een deel met hunne kop schudden in Antwerpen, LOL -
Thee gekocht; lekkere Zuid-Afrikaanse rooibos. Koriander voor in de wok, kokosmelk, olijfolie en oregano. En alle gazetten, alles wat we vandoen hebben op een zaterdag.

tbc

3 comments:

inge said...

The uncensored Rudi works for me... ah ja, wasdanà!

Anonymous said...

klapt ma gewoen hoedagge zijt - wasdana!

Anonymous said...

Kempisch aub.