Sunday, October 22, 2006


Gisteren en vandaag is hier vanuit het niets plots 30cm sneeuw gevallen. 't Is het seizoen voor de bandenwissel op de auto: van zomerbanden naar winterbanden (met spijkers). Ik had er 4 nieuwe gekocht, en die lagen in de gang te wachten op sneeuw. Jawadde, dat was ineens genoeg sneeuw. Kon ik van de middag hier op de parking zitten knoeien met die 4 banden te verwisselen. Al bij al viel het nogal mee. Toen ze'r eindelijk oplagen ben ik eens over het eiland gaan rijden, zo 's morgens op een zondag is 't overal rustig hier. Amai, 4x4 en gloednieuwe spijkerbanden, dat peert door. Hij schoof wel 'ns met zijn gat hier en daar maar lag toch ferm op de baan geplakt.

Voor de rest is dat hier werkendag elken dag.
En het feestseizoen gaat weer stillekes beginnen, en het donker seizoen ook, twee maanden poolnacht, maar gelukkig ook veel feest.

Volgende week ga ik met Tai Chi beginnen. Ben zo ins ne keer gaan meedoen en dat beviel me, ik werd daar erg meditatief van. Ben benieuwd.

1 comment:

Anonymous said...

ongekuiste versie graag;